Raamatukogu ootab vastama teenuste kvaliteedi uuringule

03.05.2024

Ülikooli raamatukogu viib 2.-20. maini läbi teenuste kvaliteedi uuringu, milles oodatakse osalema kõiki, kes on viimase viie aasta jooksul kasutanud raamatukogu teenuseid ning külastanud peamaja aadressil W. Struve 1.

Raamatukogu on teenuste kvaliteedi uuringuid korraldanud regulaarselt ning püüdnud tulemustest lähtuvalt lugejate soove täita. “Igapäevase töö põhjal julgeme küll öelda, et külastajad on rahul, aga kindlasti on midagi, mida saaksime veel paremini teha,” rääkis raamatukogu teenindusosakonna juhataja Olga Einasto. “Seega on uuring meie kasutajatele hea võimalus anda tagasidet ja teha omalt poolt ettepanekuid.”

Teenuse kvaliteedi uuring viiakse läbi koos TÜ sotsiaalteaduslike rakendusuuringute keskusega (RAKE). Kõikidele vastajatele tagatakse anonüümsus: uuringu tulemusi analüüsitakse üldistatult ning ei seostata vastanud isikutega.

Vastajate vahel loositakse välja auhindu: raamatukogu individuaalruumi 3-kuulise tasuta kasutuse ning erinevaid meeneid.

Teenuste kvaliteedi uuringule saab vastata SIIN. Vastamine võtab aega umbes 15 minutit.

 

 

Lisateave ja küsimused uuringu kohta:
Olga Einasto
Raamatukogu teenindusosakonna juhataja
737 5733

Jaga seda lehekülge